Pudełko na pierniczki / Gingerbread box

Witajcie,

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam pudełko na pierniczki, ciasteczka,ale tak na prawdę można do niego włożyć cokolwiek, co się zmieści, u mnie w wersji jeszcze świątecznej. Pudełko ma wymiary 14x14 cm, a wysokość 7 cm, baza jest zrobiona z granatowego papieru bazowego. Wszystkie boki oprócz wieczka okleiłam papierem scrapowym, natomiast na wieczku zrobiłam wzór przez maskę "Gwiezdny pył". Krawędzie wieczka dodatkowo potuszowałam białym tuszem, żeby było bardziej zimowo. W tym projekcie użyłam HDFek z kolekcji Christmas Mood, na główny plan poszedł samochód z choinką, dodałam prezent i bombkę. Kompozycję uzupełniłam kwiatami z foamiranu, sztucznymi gałązkami i elementami do wycięcia. Całość dodatkowo jeszcze pochlapałam białą farbką i dodałam troszkę pasty śniegowej.

Mam nadzieję, że moja kolejna inspiracja Wam się spodoba. 

Hello,

For today's inspiration, I have prepared a box for gingerbread cookies, but in fact you can put anything that will fit in it, in my case it is still a Christmas version. The box has dimensions of 14x14 cm and a height of 7 cm, the base is made of navy base paper. I covered all sides except the lid with scrap paper, and on the lid I made a pattern through the "Stardust" mask. I additionally inked the edges of the lid with white ink to make it more wintery. In this project I used HDF from the Christmas Mood collection, the main plan was a car with a Christmas tree, I added a gift and a bauble. I supplemented the composition with foamiran flowers, artificial twigs and elements to be cut out. I also splashed the whole thing with white paint and added a little snow paste.

I hope you will like my next inspiration. 









kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty