Trochę mrocznie / A little dark

Witajcie!

Czas już zakończyć świąteczne projekty :) Przygotowałam dla Was dzisiaj nieco mroczną pracę, której bazą jest kamieniczka z Artistiko. Chciałam trochę pobawić się strukturą ,co udało mi się dzięki paście piaskowej i modelującej. Kolory przemalowywałam chyba trzy razy (nieocenione jest tu czarne gesso!) aż wreszcie wyglądały tak, jak chciałam. Zapraszam, opowiedzcie sobie własną historię patrząc na tę pracę…

Hello!

It's time to finish Christmas projects :) I have prepared for you today a slightly dark work, the base of which is a tenement house from Artistiko. I wanted to play with the structure a bit, which I did thanks to the sand and modeling paste. I repainted the colors probably three times (black gesso is invaluable here!) until they finally looked the way I wanted. And now  tell your own story looking at my work...












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty