Kobiece herbaciarki

Bardzo mi miło przywitać się ze wszystkimi czytelnikami artistikowego bloga, na którego łamach w dniu dzisiejszym goszczę po raz pierwszy. Jest to dla mnie ogromny zaszczyt i fantastyczna przygoda, tym bardziej, że od jakiegoś czasu odkrywam moc wszelakich mediów, które fascynują mnie coraz bardziej, a hdf'y dają nieopisaną możliwość ich testowania i puszczenia wodzy fantazji.
Ponieważ zbliża się piękne święto, a mianowicie Dzień Kobiet, chciałabym pokazać Wam w dniu dzisiejszym extremalnie kobiece, a zarazem wiosenne herbaciarki, które bez stosownych napisów byłyby... po prostu nijakie.



Pomalowane farbą kredową w kolorze głębokiej zieleni, ozdobione sztucznymi kwiatami i kuleczkami 3D, które następnie pociągnęłam białym gesso i spryskałam przeróżnymi mgiełkami. Wszystkie te zabiegi dały efekt wiosennego obrazu, dokładnie jak na zdjęciach. 





Całość kompozycji uzupełniają artistikowe sentencje - 'herbatka' oraz 'zatrzymaj się na moment' i metalowe okucia.

Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu moje debiutanckie propozycje i dacie temu wyraz, bo - musicie wiedzieć - to niesamowicie buduje, daje kopa do dalszego tworzenia i powoduje uśmiech, który długo nie znika z mojej twarzy.



Pięknego dnia !
Magda


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty