Wiosenny łapacz snów

Wielkanocna kolekcja-nie tylko na Wielkanoc :), bo przecież listki kwiatki i motylki doskonale prezentują się na każdej pracy czy kartce :) ja dziś postawiłam na łapacz snów z papierem kwiatami i dodatkami hdf od Artistiko. 


Całość (bazę i dodatki) pokryłam cienką warstwą gesso. Docięłam papier i wszystko przykleiłam na Gel medium. Zrobiłam wzór z maski i pasty Piaskowej. Ułożyłam dodatki kwiatki i elementy z masy plastycznej w kompozycje układające się w "pół wianka" bo cały wianek mógłby okazać się zbyt duży :) teraz pozostało tylko pokolorować całą pracę.




Ja postawiłam na Rainbow kolor Indigo Violet Duo i Yellow Amber na sam koniec oczywiście spora dawka białego gesso i kilka chlapnąć mgiełkami nie można też zapomnieć o dodaniu dyndadełek. 



Jeśli spodobał się wam mój wianek zainspirujcie się i koniecznie i pokażcie efekty prac na Art Grupa Artistiko.
Wesołych Świąt!!


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty