Wiosenne gęsi

Wprawdzie nie są szare, nie są białe jak na gęsi przystało, ale lekko miętowe. Za to doskonale pasują do pokoju J  Króciutko powiem Wam, w jak prosty sposób można wykonać taką ozdobę. Niezbędne oczywiście są śliczne Artistikowe gąski, trochę farby, gałązki, mech i piórka przyniesione ze spaceru. 


Gęsi pokryłam miętową farbą, następnie nałożyłam pastę modelującą w kolorze białym i użyłam do tego świetnych, moim zdaniem, masek projektu Agi Baraniak. Delikatne gałązki idealnie pasują do smukłych gęsich szyi - naprawdę niewiele więcej trzeba, żeby mieć śliczny wiosenny akcent w domu. Brzegi gąsek pobieliłam białą farbą, pochlapałam czarnym splashem i delikatnie postemplowałam. Żeby było nieco świątecznie, to gąski siedzą na jajkach ułożonych na mchu, gałązkach, dodatkowo pojawiły się też piórka. Wyszło może trochę skromnie i trochę eko, ale czy zawsze musi być na bogato? Jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja? 



Zaręczam, że nawet osoby, które nie miały do czynienia z mediami, farbami i stroniły od hdf-ów Artistikowych doskonale sobie poradzą z wykonaniem takiej ozdoby.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty