Kwiatowe puzderko z motylami

Za oknem trzyma mróz, a ja tęsknię za słońcem i kwiatami. Dlatego chciałabym powitać Was na blogu Artistiko słonecznymi kolorami.
Przed nami Dzień Kobiet - dzień pełen uśmiechu, życzeń i niespodzianek. Mam nadzieję, że kwiatowe puzderko, które przygotowałam dla Was jako moją pierwszą inspirację, będzie dopełnieniem tego wyjątkowego dnia. Może nie tylko służyć jako pudełeczko na nasze kobiece „przydasie”, ale też stanowić niecodzienną oprawę upominku dla bliskich. 


Na początku puzderko pomalowałam farbami kredowymi w ciepłych kolorach – żółtym i pomarańczowym. Kolorystykę dobrałam tak by pasowała do kwiatów stanowiących dekorację wieczka. Często dekorując przedmioty stosuję kontrast w kolorze. Dlatego wieczko jest pomalowane pomarańczową farbą kredową z delikatnymi żółtymi motywami namalowanymi przy pomocy szablonu, natomiast podstawa ma odwrotną tonację.



Wisienką na torcie i uzupełnieniem całej kompozycją są formatki hdf w kształcie motyli oraz napis buziaki, który sam w sobie niesie już gorące przesłanie i chęć obdarowania nimi bliskich. To właśnie one nadają całej pracy odpowiedniego charakteru.




Ponieważ kolor żółty i pomarańczowy bardzo dobrze komponuje sią z brązem, dlatego by wyróżnić napis na tle pomarańczowej oprawy, pomalowałam go brązową farbą kredową i skropiłam żółtymi kropeczkami. Możecie tu zastosować mgiełki lub nieco rozwodnioną farbę kredową bądź akrylową.
Jak widać motyle „przycupnęły” na kwiatku i brzegu puzderka, dlatego by odbijały się na tle ciepłego pomarańczu zostały pomalowane kilkoma odcieniami intensywnego, żółtego koloru. Możecie do tego użyć farb akrylowych Daily ART, które znajdziecie w sklepie Artistiko.


Mam nadzieję, że moja pierwsza inspiracja wywoła słoneczny uśmiech na Waszych twarzach i zachęci do buszowania po sklepowych półkach Artistiko. Życzę Wam udanych łowów.
Ja tymczasem się żegnam i śle Wam moc buziaków.
Pozdrawiam
Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Ilonko śliczności😚, mocno trzymałam kciuki i proszę...😆😆

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty