Tag na Dzień Kobiet

Witajcie,

Dzisiaj moja pierwsza inspiracja na blogu Artistiko ;) trema, emocje i na pewno niesamowita przygoda to uczucia które mnie dzisiaj ogarniają.
Na początek postanowiłam wykonać dla was mediowy tag z transferem zdjęcia, które świetnie się sprawdzają na HDF-ach.


Bazę pokryłam białym gesso i dodałam farbę pękającą. Na mniejszym  tagu wykonałam transfer zdjęcia. Ułożyłam dość prosta kompozycję i całość ozdobiłam mgiełkami w żywych wiosennych kolorach.



Mam nadzieję, że ta kolorystyka choć na chwilkę pozwoliła Wam zapomnieć o mrozie.



Tag jest prezentem dla mojej siostry z okazji zbliżającego się dnia kobiet, bo kto jak nie my kobiety o sobie zawsze pamiętamy :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty