Steampunkowa pisanka

Witajcie,
Za niecałe dwa tygodnie Wielkanoc. Jak zauważyliście inspirujemy Was pisankami, koszyczka, wiankami i zajączkami, które znajdziecie na półkach Artistikowego sklepu. Ja dzisiaj przybywam do Was z trochę inną pisanką.Taką bardziej w męskim wydaniu bo steampunkową ;)


Faceci mimo, że nie lubią aż tak bardzo tych pastelowych kolorów na pewno nie pogardzą takim oto jajkiem wielkanocnym z kilkoma trybikami i w męskich kolorach. U mnie co roku powstaje jedna męska jedna bardziej kobieca :)






Całość wykonałam na bazie jajka, które pokryłam czarnym gesso i folia albuminową. Następnie naniosłam dwa przewodnie woski - złoty i stalowy, a w niektórych miejscach lekko niebieski i fioletowy. Całość rozjaśniłam białym gesso w niektórych miejscach chlapnęłam farbą dodałam troszkę kulek i mikrokulek oraz sizal i nasze jajo w stylu steampunk gotowe...



Czekam na Wasze męskie pisanki :)

Pozdrawiam 
Aga


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty