W odcieniach fioletu

Dziś chciałam Wam przedstawić zajączka, który od dawna czeka na swoją kolej żeby go pokazać :)


Użyłam oczywiście białego gesso do zabezpieczenia powierzchni przed pracą z wodą do tego wzór z maski oraz gaza i plaster tkaninowy do uzyskania ciekawej tekstury na pracy. 


Mnóstwo dodatków hdf, a wśród nich gałązki, kwiatki zajączki, napis to coś bez czego nie umiem wyobrazić sobie teraz mediowania. Porządne twarde i idealne do pracy z wodą ;) czego chcieć więcej? Koniecznie zajrzyjcie do sklepu Artistiko i wypróbujcie je u siebie ;) do Wielkanocy coraz mniej czasu ;)




Na papierze akwarelowym wykonałam maskę, którą później tak jak całość pokolorowałam mgiełkami DailyArt porwałam i powtykałam tam gdzie było miejsce ;). Efekt mnie zadowolił, mam nadzieję że i Wam się spodoba. Jeśli chcecie wykonać podobnego zajączka to śmiało ! Koniecznie pochwalcie się efektem na Art Grupa Artistiko na Facebook'u ;) 


Pozdrawiam. Marlena :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty