Wielkanocny wianek - tutorial

Witam Serdecznie.
Dzisiaj przychodzę do Was z kursem na wielkanocny wianek.
Musicie przyznać, że to już prawie ostatni dzwonek na przygotowania do zbliżających się świąt :)
Aby zatem nie przeciągać przejdźmy do konkretów.
Do zrobienia dzisiejszego wianka będziemy potrzebować:
- elementów hdf: wianek, zajączki, motylki, gałązki
- białe gesso
- pasta pękająca
- gel medium
- klej na gorąco
- sztuczne kwiaty


Wszystkie wybrane elementy hdf pokrywamy delikatnie białym gessem.



Gdy gesso dokładnie wyschnie nakładamy pastę pękającą. Zrobiłam to na zasadzie "gdzie popadnie" :)
Taki sposób nanoszenia pasty powoduje, że nasza praca nie jest zbyt monotonna.
Tak nałożoną pastę pozostawiam do naturalnego wyschnięcia.


Następny krok to budowanie kompozycji.
Mniejsze hadeefki przyklejam do wianka za pomocą gel medium. Kwiaty, gałązki oraz wszelkie inne sztuczności przymocowujemy za pomocą kleju na gorąco (tak będzie szybciej).
Ja zrobiłam to jeszcze przed nałożeniem koloru na wiankową bazę, ponieważ w ten sposób jest mi łatwiej dobrać kolor do gotowej już kompozycji kwiatowej.

Ponieważ kompozycja w mojej dzisiejszej pracy jest niezwykle bogata i kolorowa postanowiłam, że baza wianka nie może zbyt mocno krzyczeć kolorem. Postawiłam zatem na mocno rozcieńczony proszek od 13arts w kolorze YELLOW AMBER.


Ostatni krok w naszej pracy to wybielanie.
Ponieważ nie lubię mocnych kolorów całość delikatnie pokryłam białym gessem. Zabieg ten powoduje, że wszelkie przypadkowe nierówności, wypukłości, zacieki i spękania stają się bardziej widoczne co oczywiście dodaje uroku naszej pracy. Na koniec trochę chlapań białym splashem i gotowe.




Mam nadzieję, że mój kurs przyda się Wam podczas tworzenia dekoracji wielkanocnych i nie tylko. Pochwalcie się nimi proszę na naszej fejsbukowej grupie Artistiko lub zostawcie link w komentarzu pod postem. Odwiedzimy Was na pewno. 
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)))


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty