Grudniownik / December Daily

[PL]
Hej, witajcie!
Dziś przychodzę do Was z grudniownikiem, dodam, że pierwszym w życiu:). Jak widzicie jest grubaśny, ponieważ zawiera ogromną ilość hdf-ów, które jak wiadomo mają swoją grubość. Mój grudniownik zrobiłam na artistikowej bazie albumowej dokładając jedną kartę, i w ten sposób na każda kartę przypadają 2 dni.
Do zrobienia grudniownika użyłam papierów z kilku różnych świetnie pasujących do siebie kolekcji papierów, różnych firm, są tu i UHK, studio 75 i Galeria Paieru. Kolorystyka baaardzo tradycyjna:)
Zachwycił mnie efekt jaki uzyskałam  przy użyciu świątecznych masek Artistiko i pasty żelowej.
Przydały się jak widzicie artistikowe cyferki z kolekcji "Mechanical", a resztę kart i okładkę ozdobiłam hdf-ami ze wszystkich dotychczasowych świątecznych kolekcji Artistiko. Jak Wam się podoba?

[ANG]

Hi! today I come to You with December album, I must add that this is first in my life. As you can see it's 'fat' because inside You can find a lot of hdf embellishments . My album I made with Artistiko album base, I decided to add one more card, which You can also find at Artistiko offer. So I have 6 cards, one card per two days. I used papers from different collections,of course they match together.  Colours are very traditional.
I really like effect of Artistiko stencils and gel paste. as You can see very useful were numbers from mechanical collection. everything else I made with other Christmas Artistiko collections.
Do you like it?













kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty