Świąteczne kartki / Christmas cards + Tutorial

[PL]
Witajcie,
W dzisiejszym poście zachęcam Was do wykonania razem ze mną kartek świątecznych.
Aby ułatwić Wam pracę przygotowałam krótki film.
Do zrobienia kartki użyłam bazy o rozmiarze 13,5 cm, papieru ozdobnego, a także dodatków (wycięte elementy, gaza, kwiat). Na papier nałożyłam pastę strukturalną wykorzystując maskę z Artistiko z nowej kolekcji 'Sweet Home Winter'. Po wyschnięciu nakleiłam elementy dekoracyjne, do których wykorzystałam #hdf gwiazdkę oraz napis "Gwiazdka". W innych propozycjach możecie zobaczyć, również napis "Hohoho", "Gorące życzenia" oraz maski choinki i jemioła.
Zapraszam do wspólnego tworzenia i zaprezentowania swoich prac na grupie ArtGrupaArtistiko lub oznaczajcie nas na Instagramie lub Facebook'u.
Do zobaczenia.

[ENG]
Hi,
Today, I encourage You to make christmas cards with me.
I prepared a short toutorial.
I used a base in size 13,5 cm and scrapbooking papers. After that I put structure paste on a Artistiko stensil. Next the dried stensil I decorated with diffrent ornaments like #hdf stars and inscription Gwiazdka. In other propositions you can see inscriptions Hohoho, Gorace życzenia and stensil stars and mistletoe.
I encourage you to make the cards in your own way and show it in our group ArtGrupaArtistiko or mark us on Instagram and Facebook.
See you.














Tutorial:




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty