Różowa bombka / pink bauble

[PL]
Hej kochani, 
dziś chciałabym Wam pokazać kolejną świąteczną ozdobę, którą przygotowałam z wykorzystaniem produktów z Artistiko. Tym razem sięgnęłam po bazę "bombkę" i na niej zbudowałam swoją kompozycję. Pobawiłam się tu mediami - farby, lakiery, medium do spękań, złocenia... Lubię, gdy w moich pracach dużo się dzieje. Nie mogłam także przepuścić okazji do wykorzystania cudnej gwiazdkowej maski :)
Gdy baza była już gotowa - zaczęłam układać na niej kolejne świąteczne elementy - śnieżynki, cynamon, anyż, bombki. Dużo tu błysku i brokatu, ale też apetycznych typowo zimowych przypraw. Właśnie takie elementy kojarzą mi się ze świąteczną atmosferą :) 

[ENG]
Hello my friends, 
today I wan t to show you another of my Christmas themed home decor, which I made recently - using Artistiko products ofcourse. This time I used "Christmas bauble"as a base and made my whole composition on top of that. There's a lot of mixed-media fun - paints, varnishes, crackle glaze, gold foil... I like to have a lot of techniques in my works. Ofcourse it was also a great opportunity to use stars stencil :) 
When my base was ready - I started puzzeling my composition using wintery elements - snowflakes, cinnamon, anise, little Christmas baubles. There's a lot of shine and glitter, but also these amazing spices - this is exaxtly what comes to my mind, when I think about Christmas.








kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty