Świąteczna dekoracja / Christmas decoration

[PL]
Witajcie Kochani :)!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was projekt wyjątkowy - jest to dwustronna choineczka. Wykonana z dwóch sklejonych ze sobą baz z Artistiko, małej i dużej i z mnóstwem dodatków bożonarodzeniowych ;).  

[ANG]
Hello Guys :)!
Today I made something special for you - it's double-sided Christmas Tree. It's made of two HDF bases from Artistiko, glued down together. To decorate it I added a lot of christmas, HDF embelishments ;).





Do stworzenia struktury na bazach użyłam pasty strukturalnej - zrobiłam swoje "Himalaje", jak zwykle :). Potrzebna będzie nagrzewnica do podsuszania tła i później akwareli. Po popapraniu powierzchni pastą i wysuszeniu, dodaniu elementów kompozycji, wszystko pokryłam czarnym gesso. Po wyschnięciu całości metodą suchego pędzla wyciągnęłam detale białym gesso. Dało mi to w miarę jasne tło pod akwarele - ja użyłam płynnych. Na koniec pokryłam wszystko - delikatnie - pastą pozłotniczą w kolorze złota. 

To create my structure I used structure paste - I made my "Himalaya Mountains", as usuall :). You also will need a heat gun to dry your background and watercolors later on. 
First, after building my composition of many adds and embelishments I covered everything with black gesso. After drying, with almost dry brush, I covered my project with white gesso - It gave me nice and lighter surface for watercolors. To finish I delicately covered everything with gold paste; it may be also golden wax. 








Mam nadzieję, że zainspirowałam Was i skłoniłam troszkę do tego, by stworzyć swoją własną i wyjątkową ozdobę na Boże Narodzenie.

Hope You like my project and I made you willing to create something special for Christmas :). 







Mam nadzieję, że zainspirowałam Was i skłoniłam troszkę do tego, by stworzyć swoją własną i wyjatkową ozdobę na Boże Narodzenie.

Hope You like my project and I made you willing to create something special for Christmas :). 


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty