Oszroniony domek / frosted house

[PL]
Hej, witajcie! 
Dziś przyszedł czas na moją wersję artistikowego domku. Jeśli chciałam, żeby był naprawdę mój, to musiał się wyróżnić czymś naprawdę moim. Postawiłam więc na dodatek w postaci foamiranowych kwiatów. Cały domek jest w wersji zimowo-świąteczno-mroźnej. Użyłam 2 masek Artistiko, kompozycja zawiera mnóstwo hdf-ów z kolekcji zimowych i świątecznych, ale także naturalne dodatki: sizal,gałązki, mech... są też jagódki i a'la kryształowe gwiazdki. A przez okienko wyglądają aniołki z zeszłorocznej kolekcji:)

[ENG]
Today it's my turn to show You my version of Artistiko Home. I wanted to show You in my way. I stand with embellishments which are foamiran flowers. whole house is in winter and Christmas climate. I used two stencils from Artistiko, composition is full of hdf elements from winter collections. but I also add natural elements. There are Angels behind window. aren't they cute??












kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty