Z jelonkiem / With deer

[PL]
Witajcie!
Mamy listopad i coraz częściej myślimy o świętach i świątecznych dekoracjach. Uwielbiam czas kiedy dekorujemy dom i ubieramy choinkę, a za oknem pruszy śnieg... Inspirujący i magiczny czas.

[ENG]
Hello!
We have November and more often we are thinking about holidays and Christmas decorations. I love the time when we decorate the house, we dress the Christmas tree and the snow outside the window... Inspire and magical time...


Dziś przedstawiam Wam kolejny projekt dla Artistiko, cudowną i mieniącą się zawieszke z naszego ulubionego hdfu. Klimatyczna bombeczka z cudownymi dodatkami od Artistiko z kolekcji #NaGwiazdkę i #HomeSweet-Winter.
Today I present to you another project for Artistiko, a wonderful and sparkling Christmas ball made of our favorite hdf. A nostalgic Christmas ball with wonderful additions from Artistiko from the collection  #NaGwiazdkę and #SweetHome-Winter.



Zawieszkę i wszystkie elementy, oprócz głowy jelonka, pomalowałam czarnym gesso a następnie po wyschnięciu przykleiłam do bombki przy pomocy Heavy Body Gelu, dałam też metalową śnieżynkę. 

Base and all elements, except the deer head, I painted with black gesso and then after drying I glued to the baubles with Heavy Body Gel, I also gave a metal snowflake.


Przy pomocy maski Artistiko i błyszczącego Heavy Body Gel powstały małe gwiazdki. Nastepnie użyłam farb opaluzujących Opal Magik i wody w sprayu do zblendowania kolorów, użyłam czarnego brokatu który przykleiłam na błyszczące gel medium.

With Stencil from Artistiko and a shiny Heavy Body Gel, I created small stars. Then I used Opal Magic paints and water in a spray to mix colors, in some places I used black brocade which I glued gel medium.



Ostatnim elementem była głowa jelenia, pomalowałam ją białym gesso a potem farbą metaliczną w kolorze białego złota i na mokrą farbę przykleiłam pięknie mieniący się brokat też w kolorze białego złota. Po wyschnięciu dekoru przymocowałam go do reszty. I całość pochlapałam metaliczną farbą i brokatem.

The last element was the head of a deer, I painted it with a white gesso, and then with metallic paint in the shade of white gold and glued a beautiful glitter to wet paint. After drying, I glued the decor to the rest. And I splashed everything with metallic paint and glitter.



Mam nadzieję że zainspirowałam Was do stworzenia własnych niepowtarzalnych ozdób świątecznych.

I hope that I inspired you to create your own unique Christmas decorations.


Pozdrawiam i do zobaczenia! Best wishes and see you soon!
KasyopeaArt.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty