Ośnieżona chatka / Snow-covered cottage

Witajcie, 
Za oknami co prawda nie widać jeszcze zimy ale nikt nie powiedziała że nie możemy zacząć tworzyć zimowych projektów :) Ja dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić zimową chatką z nowej kolekcji Artistiko Sweet home połączonej z elementami z zeszłorocznej zimowej kolekcji. Do wykonania jej użyłam bazy domku, którą pokrywam najpierw białym gesso, a w niektórych miejscach naniosłam maskę murku i całość pokolorowałam brązowym tuszem i pokryłam sztucznym śniegiem. Dach domu okazał się najbardziej pracochłonny, ale efekt naprawdę mi się podoba. Do wykonania dachu użyłam drobnych kawałków drewna pokolorowanych brokatem i śniegiem. Okno i płotek pokryłam białym gesso, a następnie naniosłam obfitą warstwę śniegu i odrobinę brokatu. Choinkę pokryłam farba imitująca mech w dwóch kolorach oraz gdzie nie gdzie dodałam śnieg i mini szyszki. W taki oto sposób udało mi się wyczarować moją zimową chatkę. Z niecierpliwością czekamy na wasze projekty zimowe w naszej grupie facebookowej.
Pozdrawiam Agnes :) 










kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty