Domowa zawieszka

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię mieć w różnych kątach domu swoje prace, a taka zawieszka już od dawna chodziła mi po głowie, taka prawdziwie moja. Kto mnie choć trochę zna, ten wie, że moim ulubionym kolorem jest czerń wraz ze wszystkimi jej odcieniami.


Tym razem postawiłam na grafit, produkty Artistiko (w tym serducha z nowej kolekcji 'With LOVE', które znajdziecie w naszym sklepie) i w sumie niewiele więcej J Inka Gold, pasta pozłotnicza, dwa metalowe motylki i również tym razem maska od Agi Baraniak – w tych gałązkach się po prostu zakochałam, są idealne do wielu projektów.





Teraz latam po całym domu i szukam najlepszego miejsca dla mojej tabliczki, być może latem wyląduje w otoczeniu kwiatów na tarasie? Nie najgorszy to pomysł, tym bardziej, że pięknie się mieni w promieniach słońca.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty