Only You

Witajcie! 

Only You .... upominek dla przyjaciółki....

Dzisiaj chciałbym się z Wami podzielić moją pierwszą inspiracją z użyciem naszej nowej kolekcji "With Love" która już skradła moje serce... Ach ile w niej miłości i cudności, a napisy możecie z powodzeniem wykorzystać do wielu okazji. Począwszy od urodzin mamy, po ślub siostry lub mały drobiazg dla ukochanego mężczyzny.




Do wykonania mojej pracy wykorzystałam bazy z serc które pokryłam białym gesso i brązowym distressem.
Na jedno z serc dodałam papier i pozostałe dodatki z kolekcji - układając kompozycję, która idealnie pasowała do kolorystyki jaką wybrałam. Za oknami wiosna i myślę, że na mojej pracy też kolorystycznie trochę rozkwitło mimo braku kwiatów.




Z niecierpliwością czekam na wasze inspiracje z serduszkami.

Pozdrawiam 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty