Tabliczka create today

Tabliczka z uszkami zdecydowanie skradła moje serce ;). Prace retro i romantyczne wyglądają na niej fantastycznie.
Mój projekt czekał bardzo długo na pokazanie ;) i oto nadszedł czas!



Całość większej i mniejszej tabliczki dla zwiększenia przyczepności i zabezpieczenia powierzchni pokryłam cieniutką warstwą białego gesso, to samo zrobiłam ze wszystkimi elementami - trybiki, murek, serce szerokie małe i jedno z zestawu serduszek 5 cm. Całkiem sporo ;) Do tego dwa napisy pozłociłam folią do złoceń za pomocą kleju DailyArt. 




Gdzieś w szpargałach znalazłam kawałek starego papieru do decoupage, który świetnie wpasował się w moją wizję tej pracy, trochę tektury metalowych elementów, mediów do tworzenia tekstur jak pasta śniegowa (żeby nie zalegała do Świąt Bożego Narodzenia :)) pasta pękająca, trochę pasty piaskowej... całość kompozycji można sklejać na gel medium. Do pokolorowania całości użyłam farb akrylowych oraz kredowych. Wybielenie całości i na koniec wosk.





Tak prezentuje się moja praca. Czujesz się zainpirowana/zainspirowany? Koniecznie wykonaj własną wersję i pochwal się na Art Grupa Artistiko na Facebook'u ;) do zobaczenia.
Buziaki.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty