My sweet Love!

To moja propozycja na dziś :) Tabliczka nr 8 od Artistiko i cała masa dodatków z najnowszej kolekcji "With Love", która pełna jest wspaniałych elementów.


Całość zarówno bazę jak i mniejsze elementy zagessowałam. Następnie ułożyłam całą kompozycję dodając kwiatki z masy plastycznej, gazę, materiał, włoski, mikrokulki. Do przyklejenia użyła gel medium. Do nadania koloru przydały się mgiełki - tu wybór kolorów jest na prawdę duży, ja postawiłam na róż dwa odcienie fioletów oraz odrobinę czerni. Po wysuszeniu całości znów gesso ;). Na sam koniec oczywiście troszkę chlapnięć i świecący element czyli cekiny :)







Myślę, że taka tabliczka świetnie sprawdzi się zarówno w pokoju dziecięcym jak i element ozdoby każdego pomieszczenia, a już o prezencie nie wspomnę. 
Czujesz się choć trochę zainspirowany/zainspirowana? Wykonaj swoją tabliczkę i pochwal się efektem pracy na ArtGrupie Artistiko na Facebook'u. Wszystkie niezbędne materiały znajdziesz http://artistiko.sklep.pl/


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty