Kartka z pudełkiem

Witajcie,

Dzisiaj będzie mniej mediowo, a bardziej kartkowo. Chciałam Wam pokazać, że HDF-y z powodzeniem możemy wykorzystać do ozdobienia naszym scrapowych prac, nie tylko tych mocno mediowanych, ale również prostych kartek i pudełek na drobne upominki.


Nowa kolekcja idealnie się do tego nadaje a tworzenie upominków z użyciem  napisów i serduszek to sama przyjemność tworzenia, możemy je wkomponować w prace na każdą okazję...
Ja tym razem wybrałam stonowane brązy które osobiście uwielbiam i stworzyłam z nich ślubną kartkę z mini pudełkiem.





Do ozdoby napisu i serduszek wykorzystałam tylko białą farbę akrylową do nadania cieni i drobnych przebarwień.


Mam nadzieję, że jesteście zachęceni do eksperymentów i dodawania HDF-ów do waszych prac nie tylko mediowych :)

Pozdrawiam 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty