Tabliczka na zapiski

Zatrzymaj się na moment! – tabliczka na zapiski
Nastały takie czasy, że ciągle jesteśmy w biegu. Coraz częściej umykają nam ważne sprawy! Pewnie tak jak ja macie kalendarze, aplikacje, które mają za nas pamiętać o spawach ważnych ;)! A mimo to zawsze jest coś co przegapimy! (Ja niemal dzisiejszą inspirację ;) )


Dlatego dziś moją inspiracją dla Ciebie jest tabliczka na zapiski. „Zatrzymaj się na moment!” i zapisuj na niej to co masz ważnego do zrobienia.


Tabliczkę na zapiski możesz kolorystycznie dopasować do wystroju własnego domu. Doskonale sprawdzi się tu tabliczka hdf i napisy, których bogactwo wzorów możesz znaleźć na sklepowych półkach Artsitiko.


Ja wykorzystałam tutaj prostą, kwadratową tabliczkę hdf i napis, który ma mnie przywoływać „Zatrzymaj się na moment!”, a dla ozdoby również napis „home”.


Mam nadzieję, że będzie ona przypominajkąo domowych obowiązkach dla całej mojej rodzin :)
Jeśli chciałabyś samodzielnie wykonać własną tabliczkę niezapominajkę to ruszaj na łowy do sklepu Artistiko, bierz pędzel do ręki, farby i działaj! Miłej zabawy!

Pozdrawiam
Ilona



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty