Kartkowe trio

Witam serdecznie,
Czy jest tu ktoś, kto jeszcze nie widział nowej, cudownie miłosnej kolekcji Artistiko WITH LOVE???
Jeśli tak, to koniecznie zajrzyjcie do naszego sklepu.
Artistikowe półki aż uginają się od nowości, które zapewne przypadną Wam do gustu.
Bo któż z nas nie lubi tematów związanych z miłością ??? Ja je uwielbiam:)
Na swoją dzisiejsza inspirację postanowiłam przygotować dla Was trzy miłosne karteczki.



Dwie, już tradycyjnie, ubrałam w bogate kompozycje kwiatowe, które wzbogaciłam serduszkami i napisami z kolekcji WITH LOVE. Trzecia karteczka to takie moje clean&simple. Kilka cekinów oraz złota pasta Renesansu, która obłędnie prezentuje się na Artistikowych elementach. Niestety fotograf ze mnie kiepski więc musicie wierzyć mi na słowo :)))





Pozdrawiam i zapraszam Was na zakupy. A po zakupach nie zapomnijcie pochwalić się swoimi pracami na naszej Artistikowej stronie ART GRUPA ARTISTIKO.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty