Layout na kole

Witam serdecznie w ten cudownie słoneczny dzień.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was zawieszkę na bazie koła - pełną serc, serduszek i miłości.


Wszystkie elementy hdf z nowej kolekcji WITH LOVE przykleiłam gelmedium i pokryłam białym gesso. 
Dodałam trochę kulek 3d i gdzieniegdzie pociapałam pastą strukturalną. 


Tym razem do uzyskania koloru użyłam akwareli w kostkach, które również znajdziecie na półkach sklepu artistiko.
Na koniec trochę wybielania i chlapań. 



Zawieszka gotowa:)
P.S. Dla każdego, kto podobnie jak ja miał problem z doborem pędzla do wybielania swoich prac, polecam pędzel Renesansu. Znajdziecie go tu:))))
Pozdrawiam:) 
Madośka




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty