Zegar With LOVE, czyli czas na miłość

Nowa kolekcja formatek hdf – „With LOVE” jest pełna miłości. Cała masa serduszkowych dodatków i baz sprawia, że mogą powstać z niej dekoracje i upominki na każdą okazję. Możliwości kompozycyjnych jest tak wiele, że można obdarować nią wszystkie bliskie nam osoby!
Być może dla wielu z Was wraz z wiosną przyszedł czas na miłość. Dlatego dziś przygotowałam zegar, który ma odmierzać Wasze szczęśliwe, pełne miłości chwile. Wykorzystałam do niego dwie bazy hdf w kształcie koła, serduszkowe dodatki i napis „You&Me”.


Poszczególne elementy zostały odpowiednio pomalowane farbami kredowymi i ozdobione różnymi szablonami, tak by tworzyły harmonijną całość.



Ja wybrałam trzy odcienie koloru niebieskiego oraz kilka odcieni brązu. Wy możecie kolorystycznie dopasować zegar i dodatki do wystroju własnego domu lub osoby bliskiej. Również napisy możecie nieco spersonalizować dobierając odpowiednie z pośród tych, które znajdziecie  na sklepowych półkach Artsitiko.



Mam nadzieję, że dzisiejszy zegar będzie dla Was nie tylko ciekawą inspiracją, ale też będzie odmierzał tylko szczęśliwy chwile!


Zatem kochajcie i bądźcie kochane!

Pozdrawiam

Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty