Booo!!

Booooo!!!!
Dziś strasznie, mrocznie, halloweenowo... Wiem, że są przeciwnicy tego zwyczaju, ale ja wychodzę z założenia, że każda okazja jest dobra do zabawy, przebieranek, a o to tu przecież chodzi. Moje dziecko chodzi do wielonarodowej szkoły i zabawa halloweenowa tam to  tradycja, a stroje, makijaże... człowiek bez głowy, gnijąca panna młoda... i uczniowie i nauczyciele bawią się świetnie. Ale wracamy do mojej inspiracji, mini kolekcja na Halloween powstała zdaję się w tempie ekspresowym. Mamy tu czaszki, dynie, nietoperze i kilka stosownych napisów. 




W mojej inspiracji bazę stanowi jeden z artistowych domków, znalazły także zastosowanie elementy z kolekcji "Mechanical" oraz drzwiczki z tegorocznej kolekcji świątecznej. Użyłam też jednej z artistikowych masek-murek. Całą kompozycję uzupełniło trochę gazy i kuleczek 3d. Czarne gesso wydało mi się przy tej okazji nieodzowne, później farby metaliczne w stosownych kolorach. Wisienka na torcie to niteczki pajęczyny z kleju na gorąco.





kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty