Fazy księżyca

Hej hej :)
Dziś chciałabym się z Wami podzielić wyjątkowym projektem, nad którym pracowałam od jakiegoś czasu. Pomysł chodził mi po głowie od dawna - ozdoba ścienna / zawieszka z fazami księżyca. Widziałam sporo takich na 
pintereście i bardzo chciałam taką mieć, a jeszcze bardziej wykonać ją samodzielnie. Weekendowa wycieczka do Rewy zaowocowała zbieraniem patyków na plaży i tak oto pomysł zaczął nabierać coraz bardziej realnych kształtów. A cóż bardziej pasuje do księżyca niż gwiazdy? 


Paczka ze świątecznymi nowościami od Artistiko przyszła w samą porę :) Sznur gwiazd, pojedyncze gwiazdki, trochę dodatkowych elementów (nie wiem, jak jest u Was, ale u mnie zarówno sprawy sercowe, jak i mechanizmy i trybiki - jak najbardziej potrafią łączyć się z fazami księżyca ;) ). 









Jedynie sam księżyc wycinałam z papieru ;) Do tego oczywiście media! Poszalałam tu sobie trochę z farbami, złotą folią i przezroczystym UTEE. Efekt podoba mi się bardzo!
A Wam? ;)




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty