Halloweenowa chatka

Witajcie,

Skoro nastał październik, to nie może zabraknąć inspiracji typowo halloweenowej. Mam nadzieję, że większość z Was zapoznała się już z nowościami w  Artistikowym sklepie i znalazła coś dla siebie do wykonania strasznej inspiracji.
Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że kolekcje z Artistiko są na tyle oryginalne, że w bardzo łatwy sposób możecie je że sobą łączyć, aby uzyskać pracę, która na pewno zaskoczy nie jednego odbiorcę.



Do bazy posłużył mi mały domek z sercem. Całość pokryłam białym gesso i nałożyłam maskę - murek. Po wyschnięciu dodałam w niektórych miejscach  cracle paint  i dokleiłam pozostałe elementy mojej pracy.




Całość pokryłam brązowo-czarną mgiełką oraz odrobiną zielonego wosku, a w niektórych miejscach czerwoną farbą. Elementy doklejane również pomalowałam na kolory, które idealnie współgramy z całością pracy. 




Serce zakleiłam strasznym oknem wykonanym z jednej z ramek, którą też znajdziecie w kolekcji Artistiko. Oczywiście nie mogło zabraknąć strasznego numeru, odrobiny mchu i dyni.



Mam nadzieję, że jesteście zainspirowani do tworzenia strasznych i mrocznych prac i pochwalicie się nimi na naszej facebookowej grupie Artsitkowej.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Domek znakomity nawet jestem skłonna powiedzieć, że na choinkę świetna ozdoba kiedy pozamienia się kilka detali :)
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty