W zimowym klimacie

Hej kochani :)!
Dzisiaj przygotowałam dla Was pracę zdecydowanie zimowo-świąteczną: jest to bombka ozdobiona cudnymi dodatkami z hdf-u i sporą dawką mediów. 
Poszłam w warstwy, jak zwykle, bo tylko wtedy można naprawdę poszaleć :).



Bazą jest tutaj duża bombka łezka ze sklepiku Artistiko - do wyboru są jeszcze dwa mniejsze rozmiary zaplanowane tak, aby można było je ze sobą łączyć.




Bombeczkę okleiłam świątecznymi dodatkami, takimi jak sznur gwiazd, śnieżynki, mini bombki łezki. Na sam wierzch nakleiłam głowę jelenia z mini zestawu. Dodałam żołędzia i żołędziowe czapeczki (uwielbiam je!), swoje miejsce znalazły też niewielkie elementy potpouri i szklane kulki. Wszystko bardzo dokładnie pokryłam czarnym gesso i podsuszyłam. Dodałam gazę, pokrywając ją czarnym gesso. 




Teraz to, co uwielbiam najbardziej tworząc prace mediowe: wyciąganie na wierzch szczegółów, używając do tego białego gesso i szczeciniastego pędzla.
Gesso na pędzel nakładamy niewiele, by nie zapaćkać pracy.



Potem przystępujemy do barwienia - przyda się tutaj woda w atomizerze, by kolory farbek/proszków ładnie nam się rozchodziły po pracy. Zanim nałożymy kolejny kolor, poprzedni należy wysuszyć nagrzewnicą.



Na koniec dopieszczanie pastą pozłotniczą i brokatem, dodanie kaboszonka oraz napisu (swój wyembosowałam na biało) i gotowe :).
Pamiętajcie o najnowszej zimowej kolekcji Artistiko "Sweet Home Winter" - znajdziecie tam wspaniałe napisy, dodatki i piękne bazy do zdobienia!  


Nastroiłam Was zimowo ;)? Mam nadzieję, że tak!
Do zobaczenia niebawem :)!


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Witam
    Bardzo fajny efekt, dużo dodatków i elementów dodających zimowego tła. Świetny świąteczny prezent.
    Pozdrawiam
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty