Mroczna zawieszka

Witajcie,

Dzisiaj przychodzę do Was z Halloween'owym projektem, którego głównym elementem są CZASZKI, KOŚCI, NIETOPERZE z mini kolekcji Artistiko - właśnie na tę okazję. Nie zabrakło także bazy hdf, maski oraz tła murku ;).


Zacznijmy jednak od początku, tabliczka i dodatki hdf pokryte zostały gessem, następnie naklejone w towarzystwie tektury oraz gazy i mikrokulek na gel medium.






Wszystkiemu nadałam kolor mgiełkami z serii Vintage, a na sam koniec całość oczywiście wybieliłam, pokropkowałam i podcieniowałam czarną farbą akrylową. 
Zapomniałam o stemplach, ale myślę, że całość prezentuje się dość upiornie i bez stempli. 

A Wy co tworzycie na Halloween? Pokazujcie swoje prace na ArtGrupie Artistiko na Facebook'u ;). HDFki czekają na Was pod adresem www.artistiko.sklep.pl 

Pozdrawiam ;) 
Marlena


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty