Zimowy domek / Winter house

[PL]
Hej kochani :)
Przyznaję - tworzenie zimowo-świątecznych inspiracji w październiku... to nieco dziwne uczucie. Całkiem dobrze przecież pamiętam, że dosłownie przed chwilą było lat. Ale też przyznaję - gdy za oknem coraz bardziej szaro, zimno i ciemno, to tworzenie pachnących cynamonem i iskrzących się brokatem dekoracji staje się zaskakująco przyjemnym zajęciem. A że odkąd otrzymałam paczkę ze świątecznymi nowościami, już dosłownie przebierałam nóżkami, żeby coś z nich stworzyć... no to jest :) Mój zimowy domeczek!


[ANG]
Hello my friends!
I have to admit - creating christmas decorations in October is... a little bit weird. I'm sure you also remember, that summer have ended just a moment ago. But from the other hand - the world outside my home is getting more and more grey, dark and cold day by day, so in fact working with decoration full of christmas scent and sparkly glitter was very soothing :)
From the moment I received my package with new christmas collection - I knew that I want to create something with it. So here it is - my sweet winter home :)




[PL]
Długo się przy nim bawiłam, dopieszczałam szczegóły. Nie chciałam, żeby był zbyt ciężki, zbyt mediowy, zbyt smutny. Wymarzyłam sobie, że będzie słodki, radosny i pełen delikatnych błyskotek. I muszę przyznać, że bardzo mi się podoba efekt końcowy! Owszem - sporo tu mediów, ale starałam się nimi bawić tak, żeby nie przyćmić przepięknego papieru z Mintay Papers ;) Dodałam też masę blasku. Brokaty, kryształki lodu, pasta śniegowa, błyszczące dodatki - to wszystko sprawia, że domek dosłownie iskrzy i połyskuje.

[ANG]
I spend some time creating it. I didn't want it to be too heavy, too "mixed media", too sad... I dreamt about sweet, cozy, bright home with a lot of sparkle. And Ia m really really happy about the final result! Of course - there is a lot of mixed-media experiments here, but I managed to make them just an addition to the sweet base and beautiful christmas themed paper from Mintay Papers. I also added a lot of sparkly elements - glitters, glass pieces, snow paste, some glittery embellishments. They all matter and add beautiful sparkly vibe to my home :)




[PL]
Ale to nie wszystko! Od samego początku wiedziałam, że chcę wykorzystać wycięte w bazie okienko do jakiegoś efektu związanego ze światłem. Pokombinowałam troszkę i udało się. Po zmroku wystarczy umieścić za domkiem świeczkę albo małą lampkę, a okienko nagle nabiera pulsującego światłem ciepła :) Czyż nie wygląda to pięknie?


[ANG]
But that's not all! From the very beggining I knew that I want to make some interesting effect with the cut-out window. It's just perfect for the play with light. In the evening you just have to place some small candle or little led light behind the house and the magic begins. Doesn't it look gorgeous?




[PL]
Jak się Wam podoba taki zimowy domek? Zwróćcie uwagę, że dzięki dość uniwersalnemu napisowi "Zimowy czas", tak naprawdę nie jest to ozdoba wyłącznie świąteczna. Może sobie spokojnie stać na komodzie przez kilka miesięcy :)

[ANG]

What do you thing about my sweet winter home?




pozdrawiam serdecznie
Anai



kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty