Zimowe LO

Cześć!!!
Witam Was z moim kolejnym projektem dla Artistiko :)
Dziś przedstawiam wam layout w zimowo-vintagowym klimacie. Miałam sporo zabawy, bo użyłam mnóstwa dodatków i mediów. 




Cudny zimowy papier do scrapbookingu ozdobiłam pastą strukturalną, a następnie poprzyklejałam powyrywane kawałki papieru do scrapa, papierowe serwetki i stare świąteczne zdjęcie. I teraz największa zabawa... komponowanie dodatków. 




Użyłam cudownych wycinanek #hdf Artistiko z zimowej kolekcji #sweethomewinter oraz pięknego napisu #zimowyczas. Przykleiłam kwiaty i malutkie szyszki, gazę, metalowe koronki i mikrokulki. Całość zaczęłam mediować, najpierw gel medium, a potem farbami metalicznymi i postarzającymi. Postemplowałam całość i wszystko na koniec popryskałam farbami i posypałam brokatem.



Miałam dużo frajdy.
Mam nadzieje że moja praca przypadnie wam do gustu.


Do zobaczenia. 
KasyopeaArt


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty