Imprezowe Tagi / Party tags

[PL]
Witajcie.
Dziś zapraszam Was do zabawy z dziećmi. 
Moim kolejnym projektem dla Artistiko są tagi, które można wykorzystać jako zaproszenia na imprezę Halloweenową naszych milusińskich lub jako dodatek do paczki z cukierkami dla przebranych dzieci.

[ANG]
Hi!
Today, I invite you to play with children.
My next project for Artistiko are tags that can be used as invitations to our children's Halloween party, or as an addition to the candy package for dressed up kids.


TUTORIAL:


Do wykonania tagów użyłam wkładów do bazy albumu tagowego Artistiko oraz cudnych dodatków #hdf z serii #halloween. 
Tagi pomalowałam farbą akrylową w kolorze czerwonej ochry i po wysuszeniu postemplowałam i pochlapałam białym gessem i farbą metaliczną. Papier do scrapbookingu wycięłam i postarzyłam tuszem. Dodatki z hdf pomalowałam farbami. I zaczęła się zabawa w układanie. 

To make the tags, I used the Artistiko tag album database, and the wonderful hardboard additions from the #halloween collection.
I painted the tags with red ocher acrylic paint, and after drying I stamped and splashed white gesso and metallic paint. I cut out the scrapbooking paper and inked it. I have added hdf additions with paints. And the fun of putting together began.



Najpierw kawałki gazy wysmarowałam heavy body gelem i przykleiłam do tagów, po wyschnięciu pozostaną sztywne i uformowane. Na gazę przy pomocy dystansów nakleiłam papierowe tagi, napisy i cudne dynie i czachy Artistiko. W wolne miejsca dokleiłam za pomocą taśmy dwustronnej małe tagi z miejscem na imiona i wszystko dokładnie pochlapałam gessem i farbą.. 

First I put a heavy body gel on the gauze and glue it to the tags, after drying it will remain stiff and formed. I stuck paper tags, #napisyhdf and wonderful additions #hdf Artistiko on the gauze using distances. In free places, I attached small tags with a place for names using double-sided tape and I thoroughly spilled gesso and paint ...



Miałam super zabawę, moje dzieci będą miały niespodziankę..
Mam nadzieję że i Was to zainspiruje do wspólnej zabawy z dziećmi..

I had great fun, my children will have a surprise...
I hope that it will inspire you to play with children together...




Pozdrawiam. I do następnego razu...
Greetings. And until next time...
KasyopeaArt




kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty