Halloween Chronicles

Hej Kochani :)
Zbliża się coraz to większymi krokami Halloween'owa imprezka ;)
Jak co roku trzeba będzie pokombinować i zorganizować to i owo. A ponieważ lubimy, gdy jest klimatycznie i nastrój panuje odpowiedni, należy zadbać o otoczenie :). W tym roku będzie na czarno, złoto i żółto z pomarańczowymi akcentami.


Ja wykonałam ozdobę do powieszenia, wykorzystując fantastyczne bazy i ozdobne elementy tematyczne od Artistiko - na mojej pracy znajdziecie czachy, kosci, nietoperze, złowrogie dynie i naturalnie napis :). Wszystko to ułożone w spójną kompozycję na tle z dwóch baz w kształcie kół; większa stanowi tło główne, mniejsza - naklejona na nią - imituje upiorny księżyc w kolorze chorej żółci. 
Reszta dodatków, z których powstała kompozycja, została przeze mnie albo wygrzebana ze zbiorów własnych, albo po prostu były pod ręką: patyczki ze spaceru, zeszłoroczne czapeczki żołędziowe, kawałek suszu, gaza czy siatka malarska. 








Gdy już wena złapie, reszta robi się sama :).
Mam nadzieję, że Wy również poczynicie ozdoby heloween'owe :) i tym samym zafundujecie sobie wspaniałą zabawę!


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com

Komentarze

Popularne posty