Skull decor

[PL]
Hej moi Mili ;)
Tak, jestem zakręcona na punkcie Halloween - i to takiego raczej creepy :D
A ponieważ jest raz w roku - jak Gwiazdka :P - muszę się wyżyć.
Tym razem zrobiłam nieduży i prosty dekor - może stać lub leżeć, ale najlepiej blisko światła świecy - dodałam złotego brokatu, który pięknie błyszczy w odpowiednim otoczeniu. 
Punktem głównym pracy jest czaszka, otoczona dziwnymi rzeczami :): jest tu suwak, trochę gazy, sznurek, siatka malarska, metalowe kółka zębate, śrubka, jeden kwiatek i elementy drewniane. Dodałam także napis hdf "Beware" - w końcu straszno ma być :P. 
Wszystko zostało pokryte czarnym gesso a po wyschnięciu przeciągnięte lekko białym gesso - metodą suchego pędzla. Potem zaczęłam barwić całą pracę akwarelami w płynie, pryskając je delikatnie wodą, by zaczęły mi ładnie "płynąć" po pracy. Na koniec dodałam brokat i glossy medium.

[ANG]
Hello my Dear Friends :)!
Yes! I am crazy about celebrating Halloween - and in addition I prefer the creepy mood :D
And because it's once a year - like Christmas :P - i need to create as much as I manage.

This time I made small and simple decor - it can lay or stand somewhere, the best near the candle light, as I added some gold brocade to my project.
The focal point is a skull, surrounded with many freaky stuff: zip, some cheese cloth, paint net, metal gears, screw, one flower and some wooden pieces. I also glued on hdf sentence "Beware". All was covered with black gesso - after drying I put a bit of white gesso and then watercolors, splashing with some water.
To finish I added some brocade and glossy medium "here&there".










Zainspirowani :)? Ufam, że tak.
Did I inspire you :)? Hope so!

Do następnego razu!
See you next time!


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty