Dyniowa kartka / pumpkin card


[PL]
Witajcie,


U mnie na biurku nadal panuje halloweenowy klimacik i na pewno nie jest to ostatnia moja halloweenowa inspiracja dla Was. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, że nasze kolekcję hdf-ów z powodzeniem możecie używać na kartkach.
Wykonałam dla Was warstwową przestrzenną kartkę w kształcie dyni, którą ozdobiłam kilkoma elementami z kolekcji 'halloween' i 'sweet home'. Całość została oczywiście lekko zmediowana tuszami i farbami akrylowymi. Mam nadzieję, że spodoba Wam się taki pomysł na naszą halloweenową kolekcję.
Zapraszam Was na naszą fejbookową grupę gdzie znajdziecie kolejne moje halloweenowe inspiracje.

[ANG]
Hello friends,

My scrap desk is full of halloween projects I have to say that I love this time of the year and its not the last time you will see my project in this theme. Today I would like to show you pumpkin card with our new halloween collection.
I created card with two types of papers using  a little bit of distress inks and acrylic painst to colour our elements and papers.
I hope you will enjoy this little card and you feel inspired to create more halloween projects. You must visit our facebook group where everyday we are adding new inspirations.







Ściskam cieplutko Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty