Go for it

Cześć wszystkim ;)

Najnowsza kolekcja Artistiko 'Mechanical' - dodatki, bazy, napisy oraz MASKI są rewelacyjne i dają wiele możliwości do popisu. Na dzisiaj wybrałam dużą i małą bazę heksagon oraz dodatki takie jak łańcuszki, tło heksagony, trybiki, napis go for it, rury i motylki, które w różnoraki sposób można ze sobą łączyć oraz cyferki. Całkiem sporo prawda? A kolekcja zawiera jeszcze więcej napisów i dodatków ;) koniecznie zajrzyjcie do sklepu Artistiko ;) 


Dziś używałam białej farby akrylowej, rainbow color black i navy blue, czarnej mgiełki oraz pasty piaskowej i kuleczek 3D , na koniec dodałam 'mazajki' czarnym markerem ;)




Mam nadzieję, że mój projekt spodoba się Wam i zainspiruje do tworzenia i chwalenia się efektami pracy na ArtGrupie Artistiko na Facebook'u.




Ściskam gorąco ;)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty