Prezent dla Taty

Jakiś czas temu tata poprosił mnie o wykonanie tabliczki z numerem do umieszczenia na leśnej chatce. Trochę jednak z tym zwlekałam, bo chciałam, żeby był to prezent na Dzień Ojca.



Leśny domek wymagał pozostania w leśnej konwencji, do której zdecydowanie nie pasują nowoczesne, dostępne w każdym większym sklepie tabliczki.




Bazę całości stanowi stara deska pomalowana gesso oraz farbami kredowymi, do której przymocowałam koła z hdf (większe z numerem i mniejsze z własnoręcznie namalowanymi drzewkami). Całość kompozycji uzupełniają małe kółeczka z serdecznymi strzałkami.



Czy taki prezent będzie strzałem w dziesiątkę ?
To okaże się już wkrótce :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata akurat jest taką osobą, że bardzo lubi dostawać praktyczne rzeczy, które mu się na co dzień przydadzą. Dlatego jeśli ja szukam dla niego prezentu to w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty bez większego problemu znajduję coś co mu się zawsze spodoba oraz przyda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty