Prezent dla synka

Witajcie, 

Sezon wakacyjny rozpoczęty, wielkie lenistwo przed większością z Nas, ale mam nadzieję, że znajdziecie chwilkę w tym błogim lenistwie na twórcze momenty, bo już za momencik, ale o tym pssss.....Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ozdobę do pokoju syna wykonaną z nowej kolekcji Mechanical... mój młody inżynier był zachwycony tymi wszystkimi trybikami, rurami i śrubkami, tak więc postanowiłam wykonać specjalnie coś dla niego.



Nikogo chyba nie zdziwi kolorystyka, moje ulubione brązy królują w tej inspiracji.Trochę mediowania odrobina dodatków i nie zastąpione jak dla mnie nowe maski, które świetnie sprawdzają się z każdym medium na HDF-kowych bazach  i nasza mechaniczna - chłopięca ozdoba gotowa.




Mam nadzieję, że pochwalicie się na naszej facebookowej grupie swoimi mechanicznymi wytworami.
Ja osobiście czekam z niecierpliwością, bo to jeden z moich ulubionych motywów w pracach.

Pozdrawiam 
Agnes


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty