Rodzinna pamiątka

Witajcie,

Mam nadzieję, że już wszyscy na dobre zapoznaliście się z nową kolekcją WITH LOVE. Dzisiaj przybywam do Was z trochę osobistą inspiracją, a dzięki Kasi mój wymarzony projekt mógł stać się realny i sprawić wiele radości moim najbliższym. 







Jak wiecie w sklepie Artistiko znajdziecie wiele fantastycznych elementów do wykonania niezapomnianych pamiątek rodzinnych, a czasami na specjalnie życzenie Kasia wykonuje bardziej spersonalizowane dodatki, dzięki którym powstają takie oto rodzinne pamiątki.


Moja dzisiejsza inspiracja to pamiątkowe serce na 60-rocznicę ślubu moich dziadków. Całość zachowana jest w bardzo stonowanej kolorystyce dopasowanej do dodatków. Artistikowe elementy HDF zostały ozdobione farbami akrylowymi Renesans, a bazy ozdobione papierami z kolekcji Stamperii i lekko wytuszowane Distressami.









Mam nadzieję że choć troszkę udało mi się Was zainspirować do tworzenia rodzinnych pamiątek.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty