Mechaniczny wieszak

Z ogromną niecierpliwością oczekiwałam na nową kolekcję formatek hdf Artistiko – MECHANICAL. Wreszcie upragniony sms przyniósł wieści, że … JEST PRZESYŁKA i czeka cierpliwie w paczkomacie. Popędziłam więc do paczkomatu, by jak najszybciej nowiusieńkie, pachnące cudeńka trafiły do moich rąk.


Kolekcja Mechanical to cała mas dodatków, baz i napisów, które pozwalają budować ciekawe steampunk’owe obrazy. Jest pełna trybików, zębatek, łańcuchów, rurek, rureczek, … Cała kolekcja została również wzbogacona o maski (szablony), które doskonale komponują się ze wszystkimi formatkami hdf. Samo tworzywo jest dość elastyczne co sprawia, że można je wykorzystać do ozdabiania również obłych kształtów.


Uwielbiam takie kolekcje pełne trybików, zębatek, łańcuchów, rurek, rureczek, sprężynek … i wszelkich dodatków, które pozwalają zatopić się nieco w steampunk’owym świecie.
Być może wynika to z faktu, że mam dwóch synów, których od zawsze fascynował świat mechanicznych maszyn, parowozów czy cyber bohaterów.
Oczywiście widząc całe bogactwo kolekcji – napisów, baz i wszelkich mechanicznych dodatków, trudno jest zdecydować się od razu na kompozycję. Dobieranie i układanie poszczególnych elementów jest doskonałą zabawa. Odpręża zupełnie jak puzzle J!


Tym razem postanowiłam z zębatek i trybików zbudować steampunk’owe drzewo z przesłaniem ODKRYWAJ ŚWIAT. A jako, że lubię rzeczy praktyczne, takie, które będą mi służyły na co dzień, a nie były zwykłym Mieciem przymocowałam starą zardzewiałą sprężynę, by pełniła funkcję wieszaka.
Liczę, że bluzy mojego syna znajdą wreszcie swoje miejsce w jego pokoju J!







Mam nadzieję, że dzisiejszy praca zainspiruje Was do tworzenia własnych, mechanicznych  kompozycji. Nie zapomnijcie pochwalić się nim w naszej artistikowej grupie na Facebook ART GRUPIE ARTISTIKO!


Pozdrawiam słonecznie!

Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty