Magic book MECHANICAL

Witajcie,
Czy wiecie, jak fantastycznie pracuje się z kolekcją MECHANICAL? W końcu ja miałam okazję stworzyć coś z nowości, które od kilku dni znajdziecie na naszych półkach <3 Magic book z okładką wypełnioną najróżniejszymi elementami... z hdf-u oczywiście :) bo to w Artistiko kochamy najbardziej!!


W nowościach znajduje się wiele kompletów dekorków w 4 rozmiarach i świetne napisy w dwóch wersjach językowych. Ja wybrałam 'right here' oraz trybiki, które uwielbiam wykorzystywać w swoich projektach. 


Do tego łańcuchy oraz rurki, do których idealnie można dopasować zaworki. Pomimo różnych długości rur i 4 rozmiarów zaworków wszystkie elementy można ze sobą łączyć, tworzą naprawdę świetne kompozycje, bardzo mechaniczne, męskie, w stylu retro - co kto lubi.


W kolekcji znalazły się też napisy czcionką zupełnie inną niż dotychczas, aby nieco 'przełamać' wszystkie te bardzo techniczne dodatki.


W moim projekcie postawiłam na odcienie brązu, trochę czerni i niebieskiego. Całość w tonacji jaką bardzo lubię ;)


Dodatkowo na okładce i w środku Magic Booka znalazły się maski - również mojego projektu :) :) :) To ogromna radość, kiedy w końcu mogę je wykorzystać w projektach mixed mediowych, które sprawiają mi tyle radości. Mam nadzieję, że Wy też pokochacie MECHANICAL z tymi wszystkimi hdf-kami i maskami <3



Zapraszam na warsztaty, podczas których możecie wykonać Swoją wersję 'mechanicznej' książki, która oprócz niebanalnej dekoracji pełni też funkcję użytkową. Można schować do niej zdjęcia, czy inne pamiątki.
Informacje jak zawsze na artistikowym facebooku :)

Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com



Komentarze

Popularne posty