Tabliczka małej ogrodniczki

Witajcie, tym razem przygotowałam tabliczkę dla małej ogrodniczki, która dzielnie wspiera
swoich rodziców w pracach domowych. Majka kocha kwiatki, dlatego pilnuje by nigdy nie
zabrakło im wody.


Zwyczajną prostokątną tabliczkę pomalowałam farbami kredowymi. Podzieliłam ją na dwie
strefy.


Jedną ozdobiłam grubym dekoracyjnym papierem do decoupage 3D z motywem dziewczynki
podlewającej kwiaty.
Druga część natomiast została pomalowana farbą akrylową w kolorze szarym oraz
transparentną powłoką tablicową. Dzięki temu można jej używać jako tablicy na zapiski
używając kredy lub kredowych flamastrów.


Wisienką na torcie są kwiatowe motywy formatek hdf Artistiko. Chciałam, aby miały one
nieco malarski charakter, dlatego łącząc trzy kolory farb akrylowych – kremowy, żółty i
czerwony pomalowałam osobno każdy płatek kwiatka. Jeszcze tylko zielone listki i
kompozycja kwiatowa gotowa. Napis „TO CAŁA JA” dopełnił całości oddając charakter małej
Majki, która kocha kwiatki!




Mam nadzieję, że dzisiejszy praca zainspiruje Was do tworzenia własnych kompozycji. Nie
zapomnijcie pochwalić się nim w naszej artistikowej grupie na Facebook ART GRUPIE
ARTISTIKO

Pozdrawiam słonecznie!
Ilona


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty