Think different

Szefowa zapowiadała nowości… no i wreszcie są. I wbrew pozorom według mnie, Mechanical to wcale nie jest męska propozycja. Ja wykonałam na przykład zawieszkę – motywatorkę, którą dostanie pewna młoda osóbka.


Na bazę naniosłam wzór przy pomocy maski i pasty drobnoziarnistej, wszystkie elementy pomalowałam dwukrotnie farbą kredową i nakleiłam na bazę. Następnie naniosłam kolejny wzór, ale tym razem użyłam heavy body gel  i nie omijałam puzzli. No i teraz zostało samo najprzyjemniejsze-wykańczanie. W ruch poszła farbka proszkowa 12arts, biały splash, pasta pozłotnicza i Inka Gold. Zawieszka lekko połyskuje, ma ciekawe zacieki i fakturę.







A jakie są moje pierwsze wrażenia z pracy z nowościami? Jak najbardziej pozytywne, a nowości szczerze polecam. Zachwyciłam się przede wszystkim maskami - są niezwykle elastyczne, ja powiedziałabym nawet plastyczne, wzory są dobrze wycięte i bez problemu się z nią pracuje. Jeśli chodzi o wzory… no cóż, to kwestia gustu, ja powiem po cichutku, że najbardziej podobają mi się kropki (i kreseczki ) J Zachęcam Was bardzo do sięgnięcia po nową kolekcję i koniecznie chwalcie się efektami na naszej grupie.


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty