Nadmorskie budki

Witajcie,
uwielbiam wakacje, wycieczki nad morze i ciepłe, letnie dni. Dlatego prace w morskim klimacie sprawiają mi tyle radości :) Kolekcja Ahoj! idealnie sprawdza się w moich projektach - choć zdradzę Wam, że już niedługo pojawi się kilka dodatków uzupełniających... Koniecznie zaglądajcie tutaj i na nasz profil na Facebooku. Będzie co oglądać, a tymczasem kilka fotek mojej inspiracji, prawdziwie letniej, choć w vintage'owym stylu, czyli tak jak lubię!
PS: jest to również projekt warsztatowy, na które zapraszam Was do Szczecinka;)


W moim projekcie oprócz cudnych dodatków hdf takich jak żaglówka, ster, czy napis Ahoj!  znalazły się 2 domki, które spokojnie można udekorować w dowolny sposób. Ja uznałam, że będzie to rewelacyjna okazja do stworzenia pracy w morskim stylu i tak też od razu wyobrażałam sobie te domeczki - jako dwie nadmorskie budki, w zdecydowanie starym stylu.





Wykorzystałam też zebrane z plaży patyki, których krawędzie został opłukane przez morskie fale. Do tego sól, piasek i dużo słońca - jednym słowem przyroda tworzy fantastyczne dzieła.


Zachęcam Was niezmiennie do tworzenia z naszymi elementami hdf i pokazywania efektów Swoich prac w Art Grupie Artistiko <3




Miłego dnia, buziaki :*
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty