Odkrywaj świat

Witam się dzisiaj z Wami pracą, która w całości powstała z nowej kolekcji "MECHANICAL".
Bazę pracy stanowią moje ulubione HEKSAGONY, które połączyłam ze sobą za pomocą gel medium. Dodatkową dekorację tworzą HEKSAGONY TŁA oraz napis. Aby dodać pracy delikatnej faktury użyłam maski KRESKI. 




Całość dla zabezpieczenia hadeefów, tradycyjnie zabezpieczyłam gessem oraz zabarwiłam mgiełkami. Muszę przyznać, że nowa kolekcja całkowicie skradła moje serce. A nowa czcionka napisów i maski to strzał w dziesiątkę. 



Mam nadzieję, że Wy również pokochaliście nasze nowe hadeefy i jeśli macie ochotę na zakupu z odbiorem na Wrocławskim zlocie to zapraszam Was do sklepu. 
Pozdrawiam i do następnego razu :)


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com


Komentarze

Popularne posty