Żaglówka - AHOJ!

Witajcie,
wiecie, że właśnie pojawiła się reedycja naszej artistikowej kolekcji AHOJ?! Oprócz napisów i cudnych dekorów hdf w 4 rozmiarach znajdziecie w niej od teraz bazy do dekorowania. Są świetne!! W 3 rozmiarach, do tego trzy z nich występują w komplecie z podstawką, dzięki czemu możemy tworzyć stojące dekoracje... ale to nie koniec nowości - mamy 5 kolejnych wzorów masek!!! Sama nie mogłam się zdecydować, której użyć w pierwszej kolejności na mojej żaglówce.


Wykorzystałam małą i dużą żaglówkę w połączeniu z dekorami.. Dzięki temu, że występują w 4 rozmiarach można je idealnie ze sobą łączyć i zawsze wyglądają dobrze, ponieważ są zróżnicowane.


Bardzo lubię wykorzystywać napisy hdf-kowe w swoich projektach więc jest - AHOJ PRZYGODO! Na żaglówkach znalazły się też stery, kotwice i tło koła ;) Całość 'wymalowana' mgiełkami w odcieniach brązu i czerni - odpowiednio wybielona na koniec. Mgiełki Glossy dają fantastyczny, połyskliwy efekt. Czasem wyglądający wręcz na mokry, co do mojego projektu pasuje idealnie.




I na koniec nowe, morskie maski, również mojego projektu ;) Zapraszam Was do sklepu, gdzie znajdziecie je wszystkie :):):)


Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


kontaktwww.facebook.comhttps://plus.google.comwww.instagram.comwww.pinterest.comwww.twitter.com








Komentarze

Popularne posty